søndag den 31. juli 2016

Lærerens hus

Dette hus fandt jeg en dag, da jeg var ude at køre med mine kammerater. Vi var egentlig på vej over til et andet spot, da jeg pludselig fik øje på dette hus i middle of nowhere. Vi valgte at køre derop for at se om det var forladt og det blev vi ret hurtige om.

Jeg er rimelig sikker på, at der har boet en lærer i huset ud fra de effekter som lå rundt om i huset, men samtidig tror jeg også at han har været lidt af en samler fordi der lå vanvittige mange ting, som bare var stablet op af vægge, på reoler og borde, ja faktisk overalt.
Jeg fandt et fødselsdagskort til beboeren, jeg har dog valgt at fjerne navnene på kortet, men så man kan se at det har været en lærer. Under et af bordene fandt vi nogle laboratorie-/kemikalie dunke med indhold, men vi blev enige om at lade dunkene forblive uåbnet.
 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar